Ostatniego dnia otrzymujemy wir. Taki ciut inny bo kierunkowy. Normalnie pod wirem należy ustawić zjeżdżalnię, a dzięki temu klockowi nie trzeba.



Dodatkowo w pudełku znajdziemy też widoczną na powyższych zdjęciach małą podstawkę, przezroczystą. Taką, która można użyć jako platformy.
Jest też „mini” reklama gier – dokładnie dwa poziomy.


Każdy z nich opisany na 3 kartach. Pierwsza to zawsze zagadka (lista części do użycia, gdzie ma być start, meta lub wybrane klocki). Druga to podpowiedź – tu widzimy niektóre części ustawione. A trzecia karta to rozwiązanie.






Powyżej pierwsze zadanie (poziom średni), a poniżej drugie zadanie (poziom trudny):






Co ciekawe w prawdziwych grach nie ma tyle kart na każdy poziom. No ale to jest reklama, tu musi być ciut lepiej.


W sumie mamy już:
| Co? | Ile? |
|---|---|
| Rozdzielacz (unikat) | 1 |
| Dwa szerokie zakręty, podwyższone (unikat) | 1 |
| Standardowe zakręty, podwyższone (unikat) | 2 |
| Trzy ostre zakręty, podwyższone (unikat) | 1 |
| Skrzyżowanie, podwyższone (unikat) | 1 |
| Skrzyżowanie, podwyższone z wyskokiem (unikat) | 1 |
| Trzy do jednego, z podwyższeniem (unikat) | 1 |
| Wir, kierunkowy (unikat) | 1 |
| Start na 6 kulek | 1 |
| Rozdzielacz | 1 |
| Zielona kulka | 1 |
| Czerwona kulka | 1 |
| Złota kulka | 1 |
| Standardowe zakręty | 5 |
| Popychacz (z większą kulką) | 1 |
| Podstawka połówka (czarna) | 10 |
| Podstawka cała (szara) | 14 |
| Meta trzy stronna | 1 |
| Tor krótki | 5 |
| Tor średni | 2 |
| Armatka magnetyczna | 1 |
| Instrukcja | 1 |
| Plansza 6×6 | 1 |
